donderdag 6 november 2014

2014 - Handmade wooden gifts


In het dagelijks leven Is Kristaan student maar in mijn vrije tijd is hij al jaren bezig met houtbewerking. Hij zegt: "Ik heb altijd al iets gehad met hout, het is een prachtig en warm materiaal en voor de bewerker heeft het iets mysterieus.Je weet nooit echt op voorhand hoe je werk er zal uitzien, de structuur en houttekening die verborgen zitten in een ruwe plank laten zich pas volledig zien bij de uiteindelijke afwerking, wat het hele proces interessant maakt. Ook voor de maker is het eindresultaat altijd een verassing.
Daarnaast ben ik ook altijd gefascineerd geweest door doosjes, misschien opnieuw door het mysterieuze karakter. Hetgeen ik maak is logischerwijs een combinatie van de twee bovenstaande interesses, ik maak vooral houten doosjes in uiteenlopende vormen en maten.
Maar daarnaast maak ik ook juwelenstaanders, juwelen, pennen, boekjes, af en toe een klein meubeltje, ...
Ik daag mijzelf ook graag uit om nieuwe dingen te proberen, zo blijft mijn hobby een interessante bezigheid.
En voor de bezoekers wil dat zeggen dat ik een redelijk gevarieerde 1m2 zal meebrengen waar ze in kunnen rondsnuffelen."


https://www.facebook.com/pages/Handmade-wooden-gifts/149967955083632



Geen opmerkingen:

Een reactie posten