vrijdag 6 november 2015

Atelier Madame B


Madame B vertelt over Madame B:

"Madame B, c'est moi. De B is de eerste letter van mijn familienaam en ik ben een madame, dus de link is snel gelegd. :-) Bovendien rijmt die B ('bee') op 'Atelier' en zodus was de naam geboren!

Ik heb nog niet zo heel lang geleden de passie voor het creëren van allerlei moois met de naaimachine in mezelf ontdekt. Het zit nochtans in de familie. Ik kan immens genieten van mensen in mijn 'maaksels' te zien, een hemdje voor mijn klein én mijn groot ventje, een kleedje voor mijn dochter,...Ik vind het  leuker om iets te maken voor anderen dan voor mezelf. Ah ja, want dan kan ik er meer van genieten. ;-)

 Ongeveer 6 maanden geleden wou ik een tasje met zo'n metalen clipbeugel maken. Want ik zie dat enorm graag, zo'n tasjes met clipbeugel. Ik had ook nog veel stofjes liggen waar ik onmiddellijk verliefd op was maar waarvoor ik nog geen 'match' met een project gevonden had.  Het moet 'klikken' tussen stof en project, alleen zo komt de schoonheid van de stof helemaal tot zijn recht
.
Momenteel maak ik 3 groottes;  mini, midi en maxi. Van geldbeugeltje tot toilettas en ertussen een make-uptasje, of een etui voor haakpennen, stiften,...
Aan uitbreiding heb ik ook al gedacht; de iets grotere broer van de mini om bvb. klantenkaartjes in te bewaren en de briletui. Allemaal met clipbeugel, want dat is ondertussen mijn handelsmerk geworden. De beugels die ik gebruik zijn allemaal zilverkleurig en mat, omdat ik dat het mooist vind en ik kan alleen maar met veel plezier en zorg tasjes maken en verkopen die ik zelf ook zou willen kopen. Kom dus een kijkje nemen en wie weet word jij op slag verliefd op 1 van de tasjes..."

 www.ateliermadameb.weebly.com


Geen opmerkingen:

Een reactie posten